Сайт знаходиться на стадії наповнення

Разом проти булінгу

Булінг (цькування) – тривожна тенденція, особливо для сучасного дитячого і молодіжного середовища. Найбільш вразливими до булінгу є сором’язливі, зі зразковою поведінкою діти, а також діти, які, в силу різних життєвих обставин, «замкнуті в собі», закриті для спілкування. Найчастіше діти піддаються цькуванню з боку однолітків за свій зовнішній вигляд, переконання, поведінку, а також через різні життєві обставини тощо.

Сьогодні, в процесі реформування системи освіти, проблеми цькування і насильства в шкільному середовищі дуже часто стають перепоною для досягнення мети всебічного розвитку дитини. Наш заклад освіти відіграє важливу роль у створенні умов для здобуття учнями та ученицями знань в безпечному освітньому середовищі, формуванні ставлень та навичок, які потрібні, щоб уникнути та запобігти проявам насильства, безконфліктного спілкування, ненасильницької поведінки. Психолого-педагогічна діяльність школи, спрямована на профілактику і подолання булінгу, ґрунтується на принципі єдності та системності.

Як організована системна робота з протидії насильства та булінгу в закладі освіти? Який алгоритм дій у разі виявлення булінгу? До кого звертатись по допомогу? Які практичні інструменти має знати кожен та кожна на випадок, якщо стає учасником булінгу під час освітнього процесу? Відповіді на ці та інші питання можна знайти на сайті закладу:

  1. Рубрика «Виховна робота – Протидія булінгу» http://kschool-3.at.ua/index/pro_buling/0-52
  2. Сторінка «Психологічна служба» , рубрика «Поради соціального педагога» http://kschool-3.at.ua/blog/
  3. Сторінка «Психологічна служба» , рубрика «Блог практичного психолога», мітка «Разом проти булінгу» https://practpsychologist.blogspot.com/search/label/%D0%A0%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%BC%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%20%D0%B1%D1%83%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B3%D1%83%21

В нашій школі напрацьовано ресурси з подолання насильства та булінгу. Але попереду ще багато роботи, яка надасть можливість створити безпечне освітнє середовище, де зменшується ймовірність виникнення насильницьких стосунків між учасниками освітнього процесу і підвищується здатність ефективно запобігати конфліктним ситуаціям та конструктивно реагувати на них.

Поділитися: