Інтерв'ю з Юлією Старостою заступницею директора, спікеркою міжнародних конференцій та EdCamp, керівницею обласних майстер-класів, експерткою з інформаційних технологій
– Пані Юліє, вітаю Вас! Дуже дякую, що знайшли час поспілкуватися з нами!
– Як Ви вважаєте, чи потрібний інтерактивний простір у навчальному закладі?
Юлія Староста: – Я вважаю, що інтерактивний простір у навчальному закладі є дуже потрібним та корисний інструментом для створення ефективного навчального середовища.
– Чи може інтерактивний простір сприяти розвитку співпраці серед учнів?
Юлія Староста: – Так. Учні можуть працювати разом над проєктами, ділитися ідеями, допомагати один одному, відпочивати, обмінюватися думками та досвідом.
– А як щодо втоми та стресу? Чи зможе інтерактивний простір сприяти вирішенню проблем, пов'язаних із втомою та стресом учнів?
Юлія Староста: – Звичайно! Я б навіть сказала, що це один із інструментів, щоб зняти втому та стрес учнів. Граючи, діти можуть відпочити від навчання та розслабитися, що сприяє зниженню рівня стресу. Ігри можуть бути приємним та розважливим способом зняття напруги після тривалого навантаження.
– Яким Ви бачите інтерактивний простір?
Юлія Староста: – Дуже важливо, щоб він був комфортним для навчання та відпочинку. Оснащеним м'якими меблями, столами, настільними та інтерактивними іграми, телевізором, килимком. Це має бути таким місцем, де діти будуть із задоволенням навчатися та відпочивати.