
У лютому в межах роботи з профілактики булінгу практичним психологом школи було проведено низку заходів, спрямованих на формування безпечного та толерантного середовища серед учнів, підвищення їхньої обізнаності про наслідки цькування та відповідальність за неправомірні дії.
Проведено профілактичні заняття за такими темами:
«Інтернет-герой: як бути розумним і обережним» – для учнів 1-4 класів.
«Цькування та небезпеки соцмереж: повага, наслідки, відповідальність» – для учнів 5-8 класів.
«Кібербезпека: як протистояти булінгу в соцмережах» – для учнів 9-11 класів.
Основною метою занять було формування відповідальної поведінки онлайн та в реальному житті, обговорення наслідків булінгу та кібербулінгу, а також усвідомлення учнями важливості поваги до інших.
Під час зустрічей учні брали активну участь у дискусіях, аналізували реальні ситуації та вчилися алгоритмів правильної поведінки у випадках булінгу. Особливу увагу було приділено правилам безпечної поведінки в соціальних мережах та відповідальному використанню цифрових технологій.
За результатами обговорень учні усвідомили, що цькування, зокрема в соцмережах, має серйозні наслідки. Вони обговорили, як відповідальні вчинки можуть змінити ситуацію на краще, та дійшли висновку, що повага та підтримка є основою безпечного середовища.
Також у рамках профілактичної роботи були проведені індивідуальні консультації з учнями, які потребували додаткової підтримки або мали запитання щодо булінгу. Визначено потребу у подальшій роботі з учнями та батьками. Особливу увагу буде приділено питанням безпечного інтернет-простору, а також відповідальності за порушення прав людини як у цифровому середовищі, так і в реальному житті.